Electricity Lightning memories in my life: RAYA??APA MAKNANYA BAGI DIRI INI.....
Blogger Templates

welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

There was an error in this gadget

Saturday, 3 September 2011

RAYA??APA MAKNANYA BAGI DIRI INI.....

Tahun ni raya bagiku tiada maknanya...
sepatutnya raya hari yg mengembirakan tetapi bagi aku amat menyedihkan...
sunyi sgt2...tgk org lain bergembira..
teringin rasanya beraya dengan kawan2 n org2 yg aku sayang...
rindu pada org yg kita syg...sebelum nie bersama-sama bergembira...
tapi akhirnya kita dilupakan....hmmm
nape yer???
apa salah aku??
maafkan segala kesilapan yg saya lakukan...semoga allah yg balas sume salah ku


ni la mun,kawan baik aku...dulu dia slalu teman aku,time susah n senang...tiap kali sedih dia sentiasa ada untuk teman aku.....terhutang budi sgt2 ngan dia...dia pnah janji xkan lupakan aku...tapi selepas dia dapat tawaran belajar terus menghilangkan diri tanpa khabar...hmmm....rindu juga kat dia....harap2 dia berjaya dalam hidup dia.....semoga dia bahagia


eya si mawar merah....
ni la adik ku satu-satunya...
raya tahun nie dia jarang tanya khabar atau kol aku...xmacm dulu,selalu kol aku...xsunyi rsanya....dulu selalu merayau sana sini...lepak,pi mkan n pi mana2 sama2...tapi sume 2 dulu...masa merubah segala nya...selepas dia dah ada cinta hatinya dia semakin jauh dari aku...aku paham juga la sbb dia dah ada kekasih hati...aku xsalah kan dia....mmg dia kna layan kekasih hati dia lebih...tiap kali dia kol dia asyik tanya cinta hati dia,dia ada kat mana,tgh buat apa,tlg kejutkan dia...hmmm..ckit pon xtanya khabar abg dia nie,shat ke tak..hmmm...sedih juga la...tapi sedih sume xmacm dulu,kalau boleh kembalikan waktu,nak je balik macam dulu...sekurang2nya ada org yg dapat temankan aku....tapi xpa harap dia kekal n bahagia bersama cinta hati dia...aminn







intan...
org yg aku sayang ..
telah pergi meninggalkan diri ini...tanpa tahu apa sebab dan puncanya...
tiap2 hari aku tunggu dia msg aku,kol aku...hmm...sume 2 harapan semata-mata....mungkin aku ada buat salah kat dia sampai dia pergi begitu saja..tiap2 hari aku doa supaya dia selamat n bahagia...mungkin dia xbahagia bila bersama aku...aku pon sedar diri ini xda rupa,gaya n macm2 lagi.....hmmm
sampai hati pt3 tinggalkan ptera...hmm...pt3 dah janji xkan tinggalkan ptera...tapi pt3 ingkar...hmm...
pt3 kata akan sentiasa teman ptera dalam waktu susah n senang...hmmm
xpala ptera doakan pt3 bahagia selalu n jumpa dengan putra idaman pt3 yg pt3 idamamkan selama ni....hmm




sekarang ni cuma tinggal kawan baik aku ni je la yg temani aku setiap hari...nama dia addy...mmg amar harap addy xtinggalkan amar...tapi amar xyakin sume 2...dulu dorang pon ckap macam tu...tapi sumenya xtepati janji...mar takut jadi macam 2...sbb tu amar nak addy janji kalau kita x rapat macam sekarang nie,addy kna dgr nasihat nabil,dia sygkan addy...jangan lupa solat,ubat n makan..tu je amar nak...
janji k??
sebenarnya xsuma hidup kita ni indah...setiap pertemuan pasti ada perpisahan...
perpisahan tu selalu terjadi dalam hidup amar...
mungkin nasib amar macam nie kan....xseindah org lain..
amar teringin sgt2 nak bahagia...tapi sume 2 angan2 jer...
janji ngan amar,terima sume hakikat tu bila perpisahan tu terjadi k...
amar pon syg kan addy...
harap2 nabil xsia-siakan addy...
amar harap2 sgt allah makbulkan segala doa amar untuk addy n yg lain2...
halalkan segala makan minum..
dan ampunkan segala salah silap...
semoga sume berbahagia selalu...


(bak lirik lagu background blog ni....)
'sekarang kau campakkan ku
setelah kau dapatkanku...
mungkin hanya bila ku mati...
kau kan berhenti tuk menyakiti...'


P\S:APABILA WAKTU ITU TIBA...JANGAN LA KAMU MENGALIRKAN AIRMATA MU....

2 comments:

  1. i never let u go but still must understand that i have my own life n u also have ur own self
    i never let u go k
    we ar still frenz
    u ar still my abg 4 ever
    plez dn say it again
    it very hurt!!
    itsd hurt

    ReplyDelete
  2. cakap je pape pon...
    amar dah xkisah dah...amar anggap sume yg jadi nie macm mimpi jerr...
    anggap lah sume yg kita lalui sebagai mimpi...
    amar akan ttp ngan hidup amar walaupun tanpa sesiapa lagi....
    dont worry about me anymore...
    that all...

    ReplyDelete