Electricity Lightning memories in my life: (28 NOV 2011) -> KECEWA DENGAN DIRIKU
Blogger Templates

welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

There was an error in this gadget

Tuesday, 29 November 2011

(28 NOV 2011) -> KECEWA DENGAN DIRIKU

Semalam
aku kecewa sgt2 dengan diriku....
nape aku buat mcm 2 kat mama??
cian mama....dia sakit tapi aku menambah sakit dia...
aku xtau nak buat mcm mana lagi...
ma cakap..
aku ni ego dan dia bencikan aku...
aku btol2 rasa bersalah...
aku xtau apa yg nak jadi ngan aku...
aku dah lukakan hati org yg aku syg....
sekarng mungkin dia dah xsyg aku mcm dulu lgi..
mmg patt ma buat mcm 2...
tapi pa xmau kehilangan ma...pa syg kat ma...'
ma xda pa sunyi,sepi  dan tiada tempat mengadu....
aku rela mati mcm tue....kita akan rasa sunyi bila kita xda sapa2 dah didunia nie..
buat apa lagi hidup kalau menyusahkan org lain..hmmm
serius aku kecian kan mama...dia sedih...dia sakit...


(mungkin aku patut jauhkan diri dari semua org...hmm...aku mmg xberguna...)



ma....pa tau ma susah nak maafkan pa...
tapi xpa...pa harap ma faham...pa ttp syg kat ma
hati pa untuk ma...
pa ttp akan menjemput ma suatu hari nanti...
hmmm......

No comments:

Post a Comment