Electricity Lightning memories in my life: November 2011
Blogger Templates

welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

There was an error in this gadget

Tuesday, 29 November 2011

(28 NOV 2011) -> KECEWA DENGAN DIRIKU

Semalam
aku kecewa sgt2 dengan diriku....
nape aku buat mcm 2 kat mama??
cian mama....dia sakit tapi aku menambah sakit dia...
aku xtau nak buat mcm mana lagi...
ma cakap..
aku ni ego dan dia bencikan aku...
aku btol2 rasa bersalah...
aku xtau apa yg nak jadi ngan aku...
aku dah lukakan hati org yg aku syg....
sekarng mungkin dia dah xsyg aku mcm dulu lgi..
mmg patt ma buat mcm 2...
tapi pa xmau kehilangan ma...pa syg kat ma...'
ma xda pa sunyi,sepi  dan tiada tempat mengadu....
aku rela mati mcm tue....kita akan rasa sunyi bila kita xda sapa2 dah didunia nie..
buat apa lagi hidup kalau menyusahkan org lain..hmmm
serius aku kecian kan mama...dia sedih...dia sakit...


(mungkin aku patut jauhkan diri dari semua org...hmm...aku mmg xberguna...)



ma....pa tau ma susah nak maafkan pa...
tapi xpa...pa harap ma faham...pa ttp syg kat ma
hati pa untuk ma...
pa ttp akan menjemput ma suatu hari nanti...
hmmm......

Friday, 25 November 2011

DIKAU PERAWAT DUKAKU.....

salam....
lma x update blog nie...hmmm
bz ckit...
sebulan dua ni hidup aku happy sgt2...
sbb hati aku dah dimiliki oleh seseorng yg aku syg....
iaitu buah hati ku...my mama@liyana musfirah...
dia la yg menemani ku dikala aku kesunyian....
bgi smangat kt aku dengan apa yg terjadi dlam hidup ku....
aku syg dia sgt2....





tanpa dia xtau la mcm mana aku nak bawa diri aku nie....
aku serius syg kan dia,cinta kan dia...
kalau boleh nak sehidup dan semati ngan dia...
walaupun aku dok jauh ckit dari dia...
aku jujur ngan dia n setia menanti dia....dan aku percaya dia 110%
aku akan kunci rapat2 pintu hatiku untuk dia...sampai bila2....


(ma...kita tetap akan jadi mcm dalam gambar nie selama-selamanya....
YOU'RE MINE,I'M YOURS....<3<3)


SAYZ:-ma...pa syg ma sgt2...pa harap ma pon sama...jangan tinggalkan pa...
pa rasa pa xmampu hidup tanpa ma...pa syg ma sgt2....
sabar k...ti pa keje btol2 pa kumpul duit..
pa lamar ma k....
ingat kan tema pink purple...hehehe
love u ma...love u so much....
muahhhhhhhhhhhhhhh...

p/s: ma jangan nakal2 k...heheehehhe... syg ma....
      pa janji akan jaga ma sampai akhir hayat pa....



LAGU NI KHAS UNTUK MAMA:
AISHITERU <3<3



Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit ‘tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berfikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana

(*)
Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku
Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan ai ai aishiteru
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk kedalam fikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan


Saatku sendiri fikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai di sini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mohon kau kembal
i

P/S:Bila kau rindu pejamkan matamu...dan rasakan aku...hehe.